Leuk en leerzaam leesvoer
Zowel paid als organische zoekmachinemarketing blijven zich in rap tempo ontwikkelen. Dit betekent continu bijleren, op de hoogte zijn van alle ontwikkelingen, samenwerken en de opgedane kennis en ervaring daarna op de juiste manier toepassen. En delen met jullie. Met één doel: SEO een manier van denken maken.
E-E-A-T (Experience, Expertise, Autoriteit en Betrouwbaarheid)
Google zegt dat E-A-T (sinds december 2022 zelfs E-E-A-T of "double E-A-T genoemd) belangrijk is. Maar wat is E-A-T nou eigenlijk en waarom is het zo belangrijk? E-E-A-T staat voor Experience, Expertise, Authoritativeness and Trustworthiness ofwel Ervaring, Expertise,...
Top 15 Local SEO tools
Lokale SEO is de beste keuze als je meer klanten naar je (lokale) bedrijf wilt krijgen via organisch zoeken. Maar welke tools zijn hier nu eigenlijk handig voor. We hebben daarom 15 verschillende - gratis en betaalde - tools voor je op een rijtje gezet. Iedereen heeft...
Nieuwe website?
Investeer in goede site migratie!
We komen het regelmatig tegen: "we willen een nieuwe site". De redenen waarom tot dit besluit gekomen is, zijn uiteenlopend. Die oude voldoet niet meer, of er is een wens voor een nieuw design. Vaak is er al een technische partij gekozen en soms is er al een begin...
Betaalde leads naar organische leads
Wel een website, maar nauwelijks verkeer, laat staan organische leads of offerteaanvragen. Het is niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste keer dat ik dit tegenkom en dit keer nog wel bij een familielid. Tijd gestoken in een ontwerp en een (SEO proof 🤔)...
Top 25 beste SEO tools
Zie je door de bomen het bos niet meer met honderden beschikbare SEO tools? We hebben de verschillende gratis en betaalde tools waar wij mee werken voor je op een rijtje gezet. Haal er je voordeel uit. En.. goed te weten: deze lijst is niet heilig. Iedere SEO...
Hoe kan ik zien of mijn site SEO proof is?
Er zijn verschillende manieren om er achter te komen of je site SEO proof is. Zo werken wij altijd met verschillende gratis en betaalde tools naast elkaar. Wil je meer weten over de Tools die wij gebruiken? Lees dan ons blogartikel: Top 25 SEO Tools Maar om te...
Wat betekent (Not Provided) of (Not Set) in Google Analytics?
Een uitleg van (Not Provided) of (Not Set) in Google Analytics Als je wel eens in Google Analytics kijkt, heb je het vast wel zien staan onder het kopje 'belangrijkste verwijzingen': (Not Set) en (Not Provided). Vervelend, want nu weet je dus niet op welke zoektermen...