Waar wij goed in zijn

Onze expertises en netwerk

Het blijft natuurlijk heel on-Nederlands om te zeggen dat je ergens goed in bent, maar we doen het gewoon. Niet alleen omdat we dat zelf vinden, maar vooral omdat onze klanten dat zeggen en we aantoonbare resultaten boeken.

Dit wil overigens niet zeggen dat alles vanzelf gaat en het altijd aan komt waaien. Het is hard werken, de juiste teams bouwen, continu bijleren, op de hoogte zijn van alle ontwikkelingen, samenwerken en de opgedane kennis en ervaring daarna op de juiste manier toepassen. En soms met van die lekker stevige discussies, onderling en met de klant. Want dat is goed, zolang het meerwaarde oplevert. En dat vinden wij nog steeds het leukste wat er is.

En hebben we hulp nodig? Dan gebruiken we ons netwerk. Een groot netwerk van specialisten die staan voor kwaliteit. Opgebouwd in +30 jaar. 

Waarde maken met SEO

Hoewel we tegenwoordig gewend zijn dat alles sneller kan en gaat, geldt dit niet voor alles. Pakketjes worden binnen een dag geleverd, supermarkten hebben schappen vol kant- en klaar maaltijden en iedereen kan een flitsbezorger bellen. Maar iets als een merk bouwen kost nog altijd tijd. Met alleen acties en promoties bouw je geen merk, daar komt meer bij kijken.

Dit geldt online ook. Alleen maar betaald adverteren brengt je op de lange termijn niet verder. Ook online zul je aan je merk moeten bouwen en moeten zorgen voor goede zichtbaarheid, toegankelijkheid en service. Hier kan SEO een belangrijke rol in spelen.

SEO versus SEA waarde maken met je merk

Zoekmachine Strategie

Zonder SEO Strategie geen goed executie. Wil je het organisch verkeer naar de pagina’s die er echt toe doen laten groeien? Dan is er een SEO-strategie om precies dat te doen. Het SEO-doel van bijna elk merk is hetzelfde: ranken voor zoekwoorden die verkeer en inkomsten genereren.

icon-seo

Zoekmachine Optimalisatie (SEO)

SEO is iets waar wij al vele jaren mee bezig zijn en veel verschillende klanten mee helpen en geholpen hebben. Hierbij hebben wij veel ervaring opgedaan door de jaren heen om pagina’s beter zichtbaar te krijgen in de zoekresultaten. Hoe beter zichtbaar, hoe groter de kans dat je de aandacht trekt en potentiële en bestaande klanten naar je bedrijf trekt.

blank

Search Engine Result Page Optimalisatie (SERP)

Een resultaatpagina in een zoekmachine (Search Engine Result Page) bestaat altijd uit verschillende elementen: betaalde advertenties, organische zoekresultaten, Featured Snippets, SERP features… Die laatste is aan een flinke opmars bezig binnen Google en een steeds belangrijker onderdeel van SEO aan het worden.

blank

Lokale SEO

Lokale SEO is de beste keuze als je meer klanten naar je lokale vestiging wilt halen via organisch zoeken. 30% van alle mobiele zoekopdrachten is gerelateerd aan een locatie. Wij helpen je om dit zo goed mogelijk te doen.

blank

Site Audit

Een volledige site audit om erachter te komen wat van invloed is op je zoekresultaten. Wij checken je site op alle factoren die van invloed zijn op de ranking en komen met concrete adviezen die we, indien gewenst, ook voor je uitvoeren.

blank

Adverteren in zoekmachines (SEA)

Zoekmachine adverteren betekent dat je met advertenties in een zoekmachine kan komen te staan. Het weergeven van betaalde advertenties gebeurt veelal boven en onder het organische zoekresultaat. SEA heeft een nauwe samenhang met SEO en wij werken met zeer ervaren specialisten om ook uit SEA maximale waarde te halen.

blank

Conversie Optimalisatie

Bij Conversie Optimalisatie is het het doel om het conversiepercentage te verhogen en dus meer waarde te maken. Het conversiepercentage betekent hoeveel procent van het aantal website bezoekers daadwerkelijk converteert naar een gewenste actie zoals een aankoop. Bij conversie optimalisatie optimalisatie komen eigenlijk alle expertises samen.