Ons verhaal

“Zouden we niet eens samen iets moeten gaan doen?”. Daar begon het eigenlijk mee. We kennen elkaar al ruim 20 jaar en hebben regelmatig samengewerkt op projecten. En dat was altijd goed, voor onszelf en voor onze klanten. En ja, we hadden die vraag al vaker aan elkaar gesteld. Maar eigen klanten, eigen projecten, eigen bureau. Het bleef bij samenwerken op projectbasis. Tot de vraag weer voorbij kwam, dit keer meer vanuit de aansluiting op het waarde maken bij Martin and Lewis. Nu wisten we dat het zover was, dus let’s do it!

Waar we vanuit Martin and Lewis al jaren waarde toevoegen aan klanten vanuit een lange termijn business- en merkstrategie in combinatie met actiematige marketing, zagen we een duidelijke overeenkomst met de waarde van SEO in combinatie met SEA en andere vormen van paid ads. SEO is dan ook de basis waaruit we bij Amos and Andy werken.

Iets over Daphne Mollee

Korte versie:  1. Roxy 💃  2. Digital (303 / MacBook) 👩‍💻  3. Web3 🤓

Lange versie: Verandering is de enige constante in dit nieuwe tijdperk. Dit vereist een heel andere mindset. We blijven heroverwegen hoe we online business moeten drijven. Hoe we zaken willen doen – mijn passie.

Ervaring…? Nooit genoeg.
Naast een gepassioneerde SEO- en Content Marketing specialist ben ik ex-eigenaar van een digitaal bureau in Amsterdam, ex MT-lid van een Search bureau en 22+ jaar digital consultant. Met altijd een duidelijke focus op waarde, omzet en winst durf ik te zeggen dat ik nog steeds geniet om de plannen ook zelf uit te voeren: alleen, met ons team, met een team van specialisten uit mijn netwerk of te gast in een bestaand team.

Onderscheidingen: “Zullen we eens ophouden met die opgeklopte prijzen-parade en gewoon goed werk leveren?’
DIA, AMMA, SPIN, SAN, EFFIE 🏆

Selectie van projecten: CompaNanny, Cheaptickets + Vliegwinkel, Jumbo, Albert Heijn, Gall & Gall, Knab, Ziggo, Ziggo Sport, Tumble ‘N Dry, Douwe Egberts Professional, Energie Direct, Essent, Shimano , DMG (De Mandemakers Groep), AllSecur, Consumentenbond, Expert, Lyceo, MS Mode, La Dress, Gaastra, Care Plus, Humade, Nexans, Fagron, Digitenne, Perry Sport, Tele2.

Iets over Frank Schippers

Korte versie:  1. Oldtimers 🚗  2. Internet 👨‍💻 3. Web3 🤓?

Lange versie: Voor het eerst online in 1990 om vervolgens dagen en nachten de telefoonlijn bezet te houden met mijn 14.4 Kb Global Village analoge modem. Inmiddels ruim 30 jaar online met 25 jaar ervaring in marketing en een gezonde voorliefde voor digitaal. Daarnaast ook al ruim 20 jaar ondernemer waarin ik freelance werkte en in dienstverband. Oprichter van bureau NRG3 in 2006 (verkocht in 2010) en oprichter van Martin and Lewis waar Amos and Andy een label van is. Grote gemene deler: waarde maken.

Ik kijk graag door een creatieve bril 🤓 naar data en weet daarmee met ideeën en oplossingen te komen die aantoonbaar het verschil maken. Ik ben goed in het houden van overzicht, maar zeker niet te beroerd om zelf de handen uit de mouwen te steken om een project van A naar B te krijgen waarbij regelmatig een beroep wordt gedaan op een zorgvuldig opgebouwd en onderhouden netwerk van specialisten die op dezelfde manier in de wedstrijd zitten.

Schouderklopjes: SPIN, SAN, Eurobest, One Show Gold Pencil, Golden Drum, Kinsale Shark, Summit, Epica 🏆

Selectie van projecten: CompaNanny, Care Plus, ZorgDomein, Royal Coster Diamonds, ABNAMRO, Coca-Cola, Mastercard, Electronic Arts, Mattel, Monaco Star Events, Pon Cat, Dupont, IFF, Warchild, In Essentie Uitvaarten, Holland Yachting Group, Essent, BMW, Zepcam.